Centrum operacyjne Facebooka w Gdańsku zatrudni kilkaset osób
Centrum operacyjne jest potrzebne każdej większej firmie, a te największe potrzebują ich dużo więcej. Takie międzynarodowe firmy jak Facebook potrzebują rozszerzać swoje wpływy na cały świat, więc oczywiście ta ekspansja nie mogła ominąć Polski.
Właśnie powstało nowe centrum operacyjne Facebooka. Gigant zdecydował się stworzyć je u nas na Pomorzu, a jego miejscem jest Olivia Centre. Na samym początku zatrudnienie znajdzie w nim 80 osób. Jednak według planów do roku 2023 ma być w nim zatrudnionych aż 500 osób. W planach jest również wprowadzenie komunikacji wielojęzykowej, aby na konsultacje mogli przychodzić również przedsiębiorcy innej narodowości niż polska.
Czym będzie zajmować się centrum operacyjne w Gdańsku?
Wiemy, że pracownicy nowego budynku będą doradzać małym i średnim przedsiębiorstwom co do ich kampanii marketingowych a także sprzedaży i rekrutacji. Ma być ono dostępne nie tylko dla Polaków, a wkrótce ma być w nim możliwa komunikacja w takich językach jak angielski, rumuński, niemiecki, czeski i węgierski.
W obecnych czasach bez Facebooka marketing po prostu nie istnieje. Zdają sobie z tego sprawę nie tylko właściciele dużych firm ale również mali przedsiębiorcy. Wszystkich ich łączy jedno: potrzeba tworzenia atrakcyjnych kampanii w mediach społecznościowych.
Olivia Centre się rozwija
Dyrektor działu komercjalizacji Olivia Centre Maciej Kotarski cieszy się, że to właśnie w tym budynku powstało nowe centrum. Wyraża zadowolenie z faktu, że dzięki nowym współpracom pojawią się nowe możliwości wspierania małych i większych przedsiębiorstw.
To nie pierwsza taka umowa w Olivii Centre. Swoje siedziby już wcześniej zakładały tam wielkie firmy takie jak InfoShare Academy, IT Nordei czy słynny Amazon.